Verzenden
Je bestelling bij www.blingdings.nl wordt gratis verzonden binnenNederland. Wij verzenden dagelijks met Post.nl,
wat betekent dat je bestelling in de meeste gevallen binnen 1-2 werkdagen geleverd wordt, uiteraard zijn wij afhankelijk van de service van Post.nl. Mocht een artikel onverhoopt defect aankomen dient hier per omgaande maar uiterlijk binnen twee dagen na ontvangst melding van gemaakt te worden. Ophalen van je bestelling is mogelijk op afspraak in Geldermalsen. Wij vragen een bijdrage in de verzend& administratiekosten:
wat betekent dat je bestelling in de meeste gevallen binnen 1-2 werkdagen geleverd wordt, uiteraard zijn wij afhankelijk van de service van Post.nl. Mocht een artikel onverhoopt defect aankomen dient hier per omgaande maar uiterlijk binnen twee dagen na ontvangst melding van gemaakt te worden. Ophalen van je bestelling is mogelijk op afspraak in Geldermalsen. Wij vragen een bijdrage in de verzend& administratiekosten:
► Bij bestelling onder de € 29,95 bedragen de kosten € 2,95
► Bestellingen vanaf € 29,95 geldt gratis verzending binnen Nederland
► Verzending pakket aangetekend € 14,50
Rembours
Rembours is een mogelijkheid om achteraf te betalen, de kosten hiervoor zijn € 20,00 en komen voor rekening de klant.
Rembours is een mogelijkheid om achteraf te betalen, de kosten hiervoor zijn € 20,00 en komen voor rekening de klant.
Retour zenden
Indien je een artikel retourneert dient u het volledig ingevulde retourformulier (zie retourformulier hieronder) en een kopie van de factuur mee te sturen. Bij de aankoop van producten online heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgaaf van reden te ontbinden gedurende 14 dagen,
u heeft daarna 14 dagen om het artikel te retourneren. Je dient je retourzending vooraf aan te melden d.m.v. het sturen van een email naar; info@blingdings.nl je ontvangt van ons een bevestiging met verzendinstructies voor de retournering. Niet vooraf aangemelde retouren worden niet in behandeling genomen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Tijdens deze termijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Indien je van het herroepingsrecht gebruik maakt, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Indien je een artikel retourneert dient u het volledig ingevulde retourformulier (zie retourformulier hieronder) en een kopie van de factuur mee te sturen. Bij de aankoop van producten online heb je de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgaaf van reden te ontbinden gedurende 14 dagen,
u heeft daarna 14 dagen om het artikel te retourneren. Je dient je retourzending vooraf aan te melden d.m.v. het sturen van een email naar; info@blingdings.nl je ontvangt van ons een bevestiging met verzendinstructies voor de retournering. Niet vooraf aangemelde retouren worden niet in behandeling genomen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product. Tijdens deze termijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Indien je van het herroepingsrecht gebruik maakt, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Stuur je een bestelling gedeeltelijk terug dan worden de betaalde verzendkosten niet vergoed, komt bij een gedeeltelijke retourzending het order bedrag onder de € 29,95 dan zal er bij de terugbetaling als nog een verrekening plaatsvinden van de verzend- & administratiekosten, te weten € 2,50 Dit bedrag wordt afgehaald van het terug te betalen bedrag.
Hygiënisch product: oorbellen en onderdelen voor oorbellen kennen speciale retourvoorwaarden.
Wij verzenden deze in een doorzichtige verpakking afgesloten met een zegel. Indien de zegel verbroken is of de verpakking geopend is kunt u de oorbellen niet meer retourneren. Dit maakt uw koop definitief.
Wij verzenden deze in een doorzichtige verpakking afgesloten met een zegel. Indien de zegel verbroken is of de verpakking geopend is kunt u de oorbellen niet meer retourneren. Dit maakt uw koop definitief.
Kosten retour sturen
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen de kosten van de retourzending voor jou rekening.
Binnen Nederland zijn de kosten van het retourneren van een pakket € 6,95 o.b.v. de Post.nl tarieven (tariefwijzigingen voorbehouden,
check altijd de tarieven bij de vervoerder)
Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, komen de kosten van de retourzending voor jou rekening.
Binnen Nederland zijn de kosten van het retourneren van een pakket € 6,95 o.b.v. de Post.nl tarieven (tariefwijzigingen voorbehouden,
check altijd de tarieven bij de vervoerder)
Je aankoopbedrag
Je aankoopbedrag zullen wij zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen, terugbetalen. Je dient je artikelen retour te sturen per post.
Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet in behandeling genomen evenals beschadigde of defect geraakte producten.
Je aankoopbedrag zullen wij zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen, terugbetalen. Je dient je artikelen retour te sturen per post.
Onvoldoende gefrankeerde zendingen worden niet in behandeling genomen evenals beschadigde of defect geraakte producten.
Stuur je een bestelling gedeeltelijk terug dan worden de betaalde verzendkosten niet vergoed, komt bij een gedeeltelijke retourzending het order bedrag onder de € 29,95 dan zal er bij de terugbetaling als nog een verrekening plaatsvinden van de verzend- & administratiekosten, te weten € 2,50. Dit bedrag wordt afgehaald van het terug te betalen bedrag.
Retour zenden is voor eigen risico. Gebruik hiervoor het PDF formulier hieronder.
ALGEMENE VOORWAARDEN; zie www.blingdings.nl
ALGEMENE VOORWAARDEN; zie www.blingdings.nl
Heb je een klacht?Mocht je onverhoopt een klacht hebben of aanspraak willen maken op garantie verzoeken wij u dit vooraf te melden via een email: info@blingdings.nl
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.Ons advies is een retourzending altijd te versturen met een track & trace code zodat de zending getraceerd kan worden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor zoek geraakte zendingen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.Ons advies is een retourzending altijd te versturen met een track & trace code zodat de zending getraceerd kan worden.
Wij zijn niet aansprakelijk voor zoek geraakte zendingen.
